sâmbătă, 9 iulie 2011

Little House from Paper Book


Casuta din hartie
 Hoinarind pe internet, printre atatea pagini de bloguri, am dat peste urmatoarea lucrare
care mi-a placut si pe care mi-am dorit sa o realizez si eu:

Lucrarea mea este facuta dupa
TUTORIALUL
de pe blogul:
red hen home
Si iata lucrarea mea:
 Date tehnice lucrare:
Casuta realizata dintr-o carte veche, necitita niciodata, dinainte de anii 1989.
Am impaturit cu migala fiecare foaie in parte, dupa TUTORIALUL din link-ul de mai sus, si ultimele doua foi le-am lipit cu aracet.
Timp necesar pentru realizare lucrare, aproximativ 1 ora.

Materiale necesare:
- o carte veche pe care nu o mai folositi
- aracet
 
 


Va prezint cateva fotografii facute la "Oceanarium" din  Lisabona, Portugalia.
"Oceanarium" contine cel mai mare acvariu din Europa
si nu trebuie omis daca faceti o vizita in Lisabona, Portugalia.

You might also like:
Part 2
Part 1

4 comentarii: