miercuri, 30 noiembrie 2016

Miercurea fara cuvinte #48: Fotografii din masina.

In principiu incerc sa nu fac fotografii din masina.
Deoarece nu intotdeauna gasesc intelegere din partea soferului,
pentru a opri cateva minute intr-un loc anume, iata ce am obtinut.
Se vede ca este o fotografie facuta la Paris? Nu! Ei, asta e.
Este totusi o fotografie pe care am postat-o de mai multe ori pe blog
deoarece imi place cum a iesit: miscare in mii de culori.

"La multi ani!"  
de Sfantul Andrei - ocrotitorul Romaniei si pentru maine, de Ziua Nationala a Romaniei!

Pe aceiasi tema:
 

4 comentarii:

  1. E foarte frumoasa (si) poza facuta la Paris! Pare a fi facuta printr-un parbriz udat de ploaie! :) Si e foarte interesanta!

    Multumesc! La multi ani frumosi!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place poza, îmi dă posibilitatea să-mi imaginez multe!

    La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere